Knylan: Gissar på att svaret var riktat mot mig och isåfall mycket bra och givande svar. Lånar du ut en spade då?
Om jag nu inte är totalt ute och cyklar så gav jag er mycket cred för just arbetet med inte för inställningen gentemot övriga supportrar men du kanske tycker att tack vare att ni gör det arbetet så har ni rätt att bestämma vad andra ska och inte ska göra runt omkring er.
Nu till någonting helt annat....Mitt hjärta tror på seger idag och jag hoppas hjärtat har rätt. Stärkta av Lördagen tror jag våra krigare på isen löser detta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om jag nu inte är totalt ute och cyklar så gav jag er mycket cred för just arbetet med inte för inställningen gentemot övriga supportrar men du kanske tycker att tack vare att ni gör det arbetet så har ni rätt att bestämma vad andra ska och inte ska göra runt omkring er.
_______________________________________________________________________
Nu till någonting helt annat....Mitt hjärta tror på seger idag och jag hoppas hjärtat har rätt. Stärkta av Lördagen tror jag våra krigare på isen löser detta.
Hasta La Victoria Siempre!!!