Hedström skriker verkligen inte titta....eller är " jävla titta" ett vanligt uttryck??????????......hedström säger:"de är hedström nilsson, va?, det ser bra ut, jävla pajas,f-f-fan har du gjort då? jävla fitta"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hedström skriker verkligen inte titta....eller är " jävla titta" ett vanligt uttryck??????????......hedström säger:"de är hedström nilsson, va?, det ser bra ut, jävla pajas,f-f-fan har du gjort då? jävla fitta"