Hedström kommer nog bli skapligt uppvaktad ikväll i Globen. Har tjuvläst lite i div. DIF-forum, och där snackas det om att Oduya ska slå honom medvetslös och ge honom multipla spiralbrott etc etc... Men man kan ju å andra sidan inte kräva så mycket av såna enögda DIF-supportrar, som verkar fokusera lite väl mycket på allt annat än själva hockeyn. Det skulle sitta fint om Hedström satte minst ett par stänkare ikväll.. Jag tror på 2-4 till TiK ikväll...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror på 2-4 till TiK ikväll...
Forza Juuuve.. nä förlåt... Timrå IK ;)