DIF1234: Inte för att jag bryr mig så värst mycket men rätt skall vara rätt:
"Om det du säger är sant får jag göra ännu mer själ för mitt nya namn i gästboken.
JOHNNY dojan ODUYA!!!!!! Du vet vad du ska göra i Globen på måndag! Du ska vara min hitman och slå Hedström medvetslös!! Rafael hatar Hedström!, 12 mars 2005 klockan 20:48:21"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Om det du säger är sant får jag göra ännu mer själ för mitt nya namn i gästboken.
JOHNNY dojan ODUYA!!!!!! Du vet vad du ska göra i Globen på måndag! Du ska vara min hitman och slå Hedström medvetslös!!
Rafael hatar Hedström!, 12 mars 2005 klockan 20:48:21"