1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 522449

Sv: Den s k Läktargruppen
men vafaan... jag som trodde man skulle slippa den här skiten nu.
man kan inte starta ramsor som "Timrå IK går på vatten" vid 0-0 slutet av första perioden och underläge 3-1 i matcher...
Man kan heller inte starta "Kom igen vårt Timrå gäng, Vi måste kämpa pför att vinna" När de leder med 3-1 i tredje och har slitit hela matchen...

När man även hånar trummisen före matchen med "spaghetti armar" osv så brinner det av, förr eller senare.

Jag tillhör inte dem som säger att jag är bäst, eller vet bäst, men hur fan kan ni tro att dessa ramsor är ogiska vid de situationerna?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer