Dom jag lider allra mest med ikväll är MoDo och Clöbben... eller inte. Tja, lite med MoDo eftersom det ändå hade varit kul att ha fått chansen att möta dom i ett playoffspel. Vad beträffar laget från slätten som åter bevistat sin ostorhet i slutspel tror jag resultatet talar för sig själv. Bäst när det gäller? Not bloody likely!
Alltså, idag ÄR en fin dag att dö på! Åtminstone för vissa...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom jag lider allra mest med ikväll är MoDo och Clöbben... eller inte. Tja, lite med MoDo eftersom det ändå hade varit kul att ha fått chansen att möta dom i ett playoffspel. Vad beträffar laget från slätten som åter bevistat sin ostorhet i slutspel tror jag resultatet talar för sig själv. Bäst när det gäller? Not bloody likely!
Alltså, idag ÄR en fin dag att dö på! Åtminstone för vissa...