Oavsett vad som händer på onsdag så innebar segern ikväll uppskattningsvis runt en extra miljon i klubbkassan i och med biljetter och övrig försäljning. Kanon det, kan vara värdefullt i rustandet inför framtiden. Dessutom har Timrå visat att man inte viker sig hur som helst heller. Vi är inga Lhc alltså. Och oavsett vad som händer slipper vi höra dem där förbannade dif-kommentatorerna på webradion. Vilka totala sopor, och då menar jag inte enbart för att dem bara kommenterar ett lag på banan.
Kort sagt räddade kvällens match hela slutspelet i mina ögon
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom har Timrå visat att man inte viker sig hur som helst heller. Vi är inga Lhc alltså.
Och oavsett vad som händer slipper vi höra dem där förbannade dif-kommentatorerna på webradion. Vilka totala sopor, och då menar jag inte enbart för att dem bara kommenterar ett lag på banan.
Kort sagt räddade kvällens match hela slutspelet i mina ögon