Redhat: Det är väl inte konstigt att det kommer mycket folk på en så här avgörande match. Dessutom är det väl bara en FÖRDEL om hallen blir utsåld så det blir tryck i ladan! Eller? Vad hade du sagt om publiksiffran varit 4500, hade det inte blivit bjäbb åt andra hållet då?? Gnällmoster!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är väl inte konstigt att det kommer mycket folk på en så här avgörande match. Dessutom är det väl bara en FÖRDEL om hallen blir utsåld så det blir tryck i ladan! Eller? Vad hade du sagt om publiksiffran varit 4500, hade det inte blivit bjäbb åt andra hållet då?? Gnällmoster!