Knylan: Jag håller med. Det är ju inte så konstigt att folk vill se en spännande match. Sen tycker jag att det är supersynd att trogen publik blir utan.
(Hur har du det med språket egentligen... ;-) En medgångssupporter= ngn som bara stöttar sitt lag när det går bra. )
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
(Hur har du det med språket egentligen... ;-) En medgångssupporter= ngn som bara stöttar sitt lag när det går bra. )