Krullo: Men jisses! Denna diskussion har tuggats om och om och om igen. Om du inte känner dig som en medgångssupporter.... så är du nog en supporter.
Sedan kan det ju finnas olika typer av supportrar, allt från oss dårar som skriker oss sönder och samman i varje match, till de som betalar årskort på sittplats och klappar någon gång då och då.
Vilken kategori du tillhör, det kan bara du avgöra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om du inte känner dig som en medgångssupporter.... så är du nog en supporter.
Sedan kan det ju finnas olika typer av supportrar, allt från oss dårar som skriker oss sönder och samman i varje match, till de som betalar årskort på sittplats och klappar någon gång då och då.
Vilken kategori du tillhör, det kan bara du avgöra.