Krullo: Tjao, nu framgick det tydligen inte sådär skitbra vad jag menade så jag får väl förtydliga.
"SaraS: Ja, visst. Men ofta är en medgångssupporter någon som inte sjunger. Någon som har för starka känslor för att bara kunna stöta bort och sjunga som att inget hänt när det går dåligt."
Korrigering:
"SaraS: Ja, visst. Men FÖR MÅNGA är en medgångssupporter någon som inte sjunger. Någon som har för starka känslor för att bara kunna stöta bort och sjunga som att inget hänt när det går dåligt."
Såja. Någon som sviker laget när det går dåligt skulle man kunna sortera in i det där facket. Over and out.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"SaraS: Ja, visst. Men ofta är en medgångssupporter någon som inte sjunger. Någon som har för starka känslor för att bara kunna stöta bort och sjunga som att inget hänt när det går dåligt."
Korrigering:
"SaraS: Ja, visst. Men FÖR MÅNGA är en medgångssupporter någon som inte sjunger. Någon som har för starka känslor för att bara kunna stöta bort och sjunga som att inget hänt när det går dåligt."
Såja. Någon som sviker laget när det går dåligt skulle man kunna sortera in i det där facket. Over and out.