Nu har snön börjat falla som Djurgårdare i "Lada" . Allt talar för en kamp på liv och död. Nu hem och ladda. Jag tror stämmningen är på topp ! Nerverna börjar komma i dallring, olust kännslan börjar infinna sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Allt talar för en kamp på liv och död.
Nu hem och ladda.
Jag tror stämmningen är på topp !
Nerverna börjar komma i dallring, olust kännslan börjar infinna sig.
Som bäddat för seger och kamp.