nyss hemkommen från issladan kan bara konstatera att gör man inte mål på alla chanser som man skapar så kommer kontringen som ett brev på posten vilket skedde i dag,djurgården hade flytet som krävs för att vinna såna här matcher det är bara att ta nya tag tills nästa säsong grattis djurgården och lycka till mot frölunda
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
på alla chanser som man skapar så kommer kontringen som ett brev på posten vilket skedde i dag,djurgården hade flytet som krävs för att vinna såna här matcher det är bara att ta nya tag tills nästa säsong
grattis djurgården och lycka till mot frölunda