mok: Tycker verkligen att Nubben skall kolla in Jimmy Eriksson i Skellefteå. Klart bäst på plan idag, en ny Nordgren, riktig powerforward. Skall dock erkänna efter att sett matchen idag att skillnaden mellan KS och sm-slutspelet är otroligt stor, försvarsspelet fanns inte prata om ytor. God natt allA TIKARE.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart bäst på plan idag, en ny Nordgren, riktig powerforward.
Skall dock erkänna efter att sett matchen idag att skillnaden mellan KS och sm-slutspelet är otroligt stor, försvarsspelet fanns inte prata om ytor.
God natt allA TIKARE.