1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 524741

Sv: Nya spelare?
ernie eagle: Jag undrar vad Nubben med vänner tror sig veta om Lindström som inte Modoledarna vet? Varför skulle han ha lättare att ta en tröja i Timrå än i Modo? Visst, Modo hade en jättetrupp den här säsongen med ett fotbollslag lockoutspelare. Bakom dem är det dock rätt många gråtrista typer. Kan inte Lindström slå sig in i Modos rätt mediokra tredjefemma fattar jag inte varför han ska klara det hos oss? Visst är grundvattnet godare i Timrå men räcker det? Visst, ser man framåt kan det vara en jättebra investering men på kort sikt är jag tveksam.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer