Snälla! Tror du han ens skulle få komma nära planen om han var det minsta berusad? Tränare, ledare och medspelare skulle ju märka det direkt och han skulle inte få byta om ens.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Josef i Kungsör:
Snälla! Tror du han ens skulle få komma nära planen om han var det minsta berusad? Tränare, ledare och medspelare skulle ju märka det direkt och han skulle inte få byta om ens.