Såg vi samma match.... Pasi P gjorde inte många rätt igår. Han får dessutom ta på sig 2-1 målet.... Tänkte att det var skönt att han inte kom till oss iaf...Men det här var väl bara en match av många....Han kanske bara hade en dålig dag på jobbet...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Såg vi samma match.... Pasi P gjorde inte många rätt igår. Han får dessutom ta på sig 2-1 målet.... Tänkte att det var skönt att han inte kom till oss iaf...Men det här var väl bara en match av många....Han kanske bara hade en dålig dag på jobbet...