El Maco: Bara att Källarsson är draftad är för mig en gåta. Nej, ingen Tomi i Timrå om ni frågar mig.
Ingen Pasi heller för den delen som allt för många gånger är ett yrväder i egen zon. Åtminstone på TV, i SAIK-tröjan. För oproffesionell attityd också enligt uppgifter. Kan inte påstå att jag nu mera gillar denna backtyp och vad han presterar på isen. Då behåller jag hellre Karls Kaviar.
Tacka vet jag Micke Lind. Skönaste ryktet hittills! Får väl för Timrås skull hoppas att BIF åker ur och att SAIK inte går upp. Att förlora Jonte vore en kniv i ryggen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ingen Pasi heller för den delen som allt för många gånger är ett yrväder i egen zon. Åtminstone på TV, i SAIK-tröjan. För oproffesionell attityd också enligt uppgifter. Kan inte påstå att jag nu mera gillar denna backtyp och vad han presterar på isen. Då behåller jag hellre Karls Kaviar.
Tacka vet jag Micke Lind. Skönaste ryktet hittills! Får väl för Timrås skull hoppas att BIF åker ur och att SAIK inte går upp. Att förlora Jonte vore en kniv i ryggen.