dr-nix: Alla unga spelare känns spännande, men nu skulle jag vilja ha lite rykten om lite mer rutinerade och färdiga spelare. Även om det är roligt att man tar hit unga spelare så är det knappast runt dessa man bygger ett topplag i ES. Men alla centerrykten tyder väl på att Hagos lämnar, samt att någon ung tar Sundins och Hallins plats.
Nej nu vill jag se Svedbergs påskrift samt en vass färdig målskytt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej nu vill jag se Svedbergs påskrift samt en vass färdig målskytt.