Som de flesta är jag väldigt överraskad över Koskinens fortsatta förtroende! Bara att hoppas att vi får ösa beröm åt honom de kommande två åren och inte tvärtom.
Svedberg måste vara på tur nu.
Lars Jonsson får gärna sticka "over there", även om jag inte förstår vad han har där att göra redan nu.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Svedberg måste vara på tur nu.
Lars Jonsson får gärna sticka "over there", även om jag inte förstår vad han har där att göra redan nu.