Dream Team: Det kan faktiskt "bara" rulla på. I min värld i alla fall. Hit med Micke Lind och en ännu bättre center (räknar bort Hagos). Hit med en backtyp som jag tidigare varit inne på. Inför varje säsong rättare sagt (räknar bort Lars Jonsson).
Om nu Jonte försvinner tycker jag det är väldigt viktigt för oss att ersätta honom med en likvärdig ytterforward som går rakt in i förstakedjan. Det gäller att sikta uppåt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hit med Micke Lind och en ännu bättre center (räknar bort Hagos).
Hit med en backtyp som jag tidigare varit inne på. Inför varje säsong rättare sagt (räknar bort Lars Jonsson).
Om nu Jonte försvinner tycker jag det är väldigt viktigt för oss att ersätta honom med en likvärdig ytterforward som går rakt in i förstakedjan. Det gäller att sikta uppåt.
Ingenting är omöjligt.
Portello: Tack!