1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 53767

Sv: TV 4:as Makt
Det vore väl nånting det!

Tänk att ha Ekwall springandes fram o tillbaka med spänd o nervös min intervjuandes allt möjligt löst folk på läktarna.
Sen är det inte helt fel med tolkar som kan översätta vad motståndarna snackar för taktik i timeouterna.

Varför inte vid varje hemmamatch ha TV 4 chefen där o utse tidernas timråit osv. titt som tätt.
Sen vore det ju inte fel med Challe som expertanalytiker varje gång, flinandes i rutan o säga en del väl valda ord om TIK.

Det vore nånting det!! Tänk vilket folkkärt lag vi skulle få!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer