1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 53790

Sv: TV 4:as Makt
Mike 66: Nog är det en kass sport alltid.
Vad är det för enar som vill frivilligt ställa sig i mål?
Från 3 m håll kommer en 100kg:s snubbe farande o levererar en boll i 200 knyck?
Snacka om självmord!!!

Kommer ihåg en kille i min klass i Skönsberg som vi ville skulle stå imål, en liten kille med glasögon.
Mot honom kommer Hasse en stor kille på 2 m, som spelar handboll, med full kareta slänger sig o sylar iväg bollen allt han kan: Rakt i nyllet!!!
Killen däckar, far rakt in i nätmaskorna med glasögonen på sniskan o får hjärnskakning!!!

Hua vilken sport, självmord var namnet!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer