Bragd-Birger: "Det ser inte stabilt ut, men jag gillar det ändå. Attityd!"
Håller med till 100%.
Det som saknas är en underskrift från Jonte. Det saknas även en stjärncenter i förstafemman samt en 30-minuters-back för att kunna vara med och slåss i den absoluta toppen! Men större under har skett.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bragd-Birger: "Det ser inte stabilt ut, men jag gillar det ändå. Attityd!"
Håller med till 100%.
Det som saknas är en underskrift från Jonte. Det saknas även en stjärncenter i förstafemman samt en 30-minuters-back för att kunna vara med och slåss i den absoluta toppen! Men större under har skett.
"Danskjävlar, fy fan, fy fan" ;)