Sune: Ja, och om Hagos väljer att stanna ett år till har vi helt plötsligt fem centrar. Då får en kliva åt sidan för att spela ytterforward istället. Warg eller Regin. Men troligtvis blir det ingen Hagos.
Hur som helst bör vi väl ha den yngsta centeruppsättningen någonsin. Typ. Bra eller äckligt? Ja det blir intressant att se. Vi har ju iaf rutinerade Gahn.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur som helst bör vi väl ha den yngsta centeruppsättningen någonsin. Typ.
Bra eller äckligt? Ja det blir intressant att se. Vi har ju iaf rutinerade Gahn.