1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5505

Sv: Marknad
Håller med om att det blev trevligare med bannern. Synd bara att den inte inbringar några pengar.
Tycker att det borde skötas bättre med souvenirer. Har flera gånger hört att det klagas på TIK på bland annat på världhuset, att de aldrig får in ny grejor när det är slut. Det är ju synd eftersom de drar in mycket pengar. Folk köper ju bara det finns. Själv sitter jag här med musmatta, kepsar, matchtröjor,pins, och nyckelringar. Och jag tror att det är fler som har det likadant. Nej mer souvenirer år folket=o) !!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...