ernie eagle: Skall bli kul att följa dina intervjuer mad f.d. Timråiter. Om nr 13 har jag väl inga speciella synpunkter. Tyckte han fick sina chanser utan att riktigt ta tillvara på dom. Fladderpucken från blå mot FrölundaSandberg är väl vad man egentligen kommer ihåg honom för. F.ö. inviger man ljusgrå timråkortbrallor med örn o allt denna soliga 1:a Juli.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
F.ö. inviger man ljusgrå timråkortbrallor med örn o allt denna soliga 1:a Juli.