Henrik Eriksson, ah...hade en svår crush på honom. Hockeyrelaterad givetvis. Samtidigt var det en frustrerande förälskelse. De slutgiltiga tio procenten som jag hela tiden trodde han hade inom sig kom liksom aldrig ut. Bra matcher gjorde han i a f. Mina favvosar: Nr 1: första kvalseriematchen, borta mot AIK. Maginifico. Nr 2: Streckmatch mot Leksand. Dito.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bra matcher gjorde han i a f. Mina favvosar:
Nr 1: första kvalseriematchen, borta mot AIK. Maginifico.
Nr 2: Streckmatch mot Leksand. Dito.