El Maco: Om kassören och tikare-webbis kan och orkar, kanske en medlemsbarometer på sidan som det brukar vara inför resorna? Så kan vi följa hur antalet medlemar stiger.
Själv löser jag avgiften till både supporterklubben och Timrå IK den här veckan. Tjejerna blir ju som tokiga när man flashar med båda inplastade korten
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv löser jag avgiften till både supporterklubben och Timrå IK den här veckan. Tjejerna blir ju som tokiga när man flashar med båda inplastade korten