Kerstin_k: Läste en länk som "Warhawk" hade sänt in på NHL-arenan. Där stod det att man trodde inte att första "draften" inför "nya" NHL skulle komma igång före mitten på augusti. Vilket medför att "Jonte" torde bli kvar i Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Där stod det att man trodde inte att första "draften" inför "nya" NHL skulle komma igång före mitten på augusti. Vilket medför att "Jonte" torde bli kvar i Timrå.