Jo, jag förstår det. Minns själv hur det var förr i tiden när Frölunda hade en förmåga att harva i de nedre regionerna. En vinst mot exempelvis Djurgården var ju som att vinna ett litet "del-sm-guld"..typ:)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo, jag förstår det. Minns själv hur det var förr i tiden när Frölunda hade en förmåga att harva i de nedre regionerna. En vinst mot exempelvis Djurgården var ju som att vinna ett litet "del-sm-guld"..typ:)