Fet-Ecke: Viktigast måste väl ändå en utbyggnad av publikkapaciteten ändå vara.
5800 i max antal åskådare gör Kulturmagasinet till Sveriges näst minsta elitseriearena, näst efter Mora Ishall som tar 4500.
Bara vetskapen om att Arenan hade ett snittutnyttjande på 95% förra säsongen borde väl vara skäl nog att se över möjligheterna för att kunna erbjuda fler besökare möjlighet att komma och se hockey.
Jumbotron i alla ära, men det är snarare mer en utgift än en inkomstkälla.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Viktigast måste väl ändå en utbyggnad av publikkapaciteten ändå vara.
5800 i max antal åskådare gör Kulturmagasinet till Sveriges näst minsta elitseriearena, näst efter Mora Ishall som tar 4500.
Bara vetskapen om att Arenan hade ett snittutnyttjande på 95% förra säsongen borde väl vara skäl nog att se över möjligheterna för att kunna erbjuda fler besökare möjlighet att komma och se hockey.
Jumbotron i alla ära, men det är snarare mer en utgift än en inkomstkälla.