Per HApps: Håller med om att publikmässigt håller inte arenan måttet. Jag tror att många inte kommer in/vill inte ta sig ut dit för att trängas. Jag tror att det skulle vara nära fullsatt även om arenan skulle ta in 8-9000 personer.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror att många inte kommer in/vill inte ta sig ut dit för att trängas.
Jag tror att det skulle vara nära fullsatt även om arenan skulle ta in
8-9000 personer.