Fet-Ecke: Jojo, men det är inte "barra" att sälja. Jag tro inte att dom befintliga sponsorerna laddar in mera spons bara för att få synas på en jumbo.
Det som kan ske är att dom byter ut plats på sargen till förmån för plats på en jumbo, men det generarer ju inga nya slantar, bara en omfördelning av redan befintliga.
Det som ger friska pengar i kassakistan är om det kommer nya besökare utöver dom redan 5400 som nu snittar i Arenan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jojo, men det är inte "barra" att sälja. Jag tro inte att dom befintliga sponsorerna laddar in mera spons bara för att få synas på en jumbo.
Det som kan ske är att dom byter ut plats på sargen till förmån för plats på en jumbo, men det generarer ju inga nya slantar, bara en omfördelning av redan befintliga.
Det som ger friska pengar i kassakistan är om det kommer nya besökare utöver dom redan 5400 som nu snittar i Arenan.