El Maco: Ja, man gick ju till allsvenskan på minusmålskillnad, t.o.m. Hur kul var det att vara trea i serien och dessutom ha Sundsvall före sig då? Trösten just då var kanske att vi alltid var som bäst redan i september och spöade lag som MoDo och andra brödgäng...
Säkert är det nån som kommer ihåg dessa stångmän som verkade leva som höljda i ett dunkel. Men visst dom var väl fler än en?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Säkert är det nån som kommer ihåg dessa stångmän som verkade leva som höljda i ett dunkel. Men visst dom var väl fler än en?