kungsbacka: Det jag menar är följande: Snart när NHL-lagen fyllt sina trupper - kommer det förmodligen att finnas rutinerade NHL-spelare (troligen bättre spelare än Manderville) som blivit utan kontrakt. Frågan är om dom, likt Jonte, är nöjda med en lön på 200.000 i månaden, eller om dom väljer miljonerna i Ryssland.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frågan är om dom, likt Jonte, är nöjda med en lön på 200.000 i månaden, eller om dom väljer miljonerna i Ryssland.