Paddan: Okej, tack för beskedet. Jag såg bara (den fåniga) möjligheten att detta första transferfönster stängde nu i augusti, för att sedan öppna igen. Men vari ligger logiken där? Att stänga ett fönster mitt under värsta orkanen i form av kontraktslösa/entledigade spelare. Tappar vi Jonte, vilket är i stort sett klart som jag ser det, då är det bara att försöka täcka honom i bästa möjliga mån.
Vi får väl se om vi överträffar Frölunda - d.v.s hur bra vi lyckas hitta en ny ersättare med samma potential som Tommy Salo.. ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får väl se om vi överträffar Frölunda - d.v.s hur bra vi lyckas hitta en ny ersättare med samma potential som Tommy Salo.. ;-)