Det lustiga med Jonte nu är att han inte håvar in några pengar för tillfället, eller har jag fel? Utan kontrakt med något lag gör att han inte har någon lön...Men, det lär inte bara brist på pengar för honom, och han vet ju att det blir Timrå eller Anaheim inom en snar framtid.
Värre ser det ut att vara för Fredrik Sundin, tror inte att han direkt har "jontekapital" och dessutom verkar han inte ha framtiden spikad. Hoppas iallafall för Suddens skull att han hamnar rätt, till slut..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Värre ser det ut att vara för Fredrik Sundin, tror inte att han direkt har "jontekapital" och dessutom verkar han inte ha framtiden spikad. Hoppas iallafall för Suddens skull att han hamnar rätt, till slut..