Baker: tror fasen Dahlen skulle funka bra som en krykov. men herregud va pinsamma giffarna är, superettan och vi får aldrig se gif i allsvenskan igen !!!!!!! pinsamma dom är. vem är deras agent som värvar en canadensare som är sämst på planen hahahaa så nu är det bara timrå som gäller!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tror fasen Dahlen skulle funka bra som en krykov.
men herregud va pinsamma giffarna är, superettan och vi får aldrig se gif i allsvenskan igen !!!!!!!
pinsamma dom är.
vem är deras agent som värvar en canadensare som är sämst på planen hahahaa
så nu är det bara timrå som gäller!!!!