Modoante: dock är det lite konstigt att enbart svensk skvaller media är dom enda som rapporterat detta dock .. klubbarna brukar alltid dra en pressmess på sin sida och tsn brukar vara bland det första veta av vad som skett där oxå
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dock är det lite konstigt att enbart svensk skvaller media är dom enda som rapporterat detta dock .. klubbarna brukar alltid dra en pressmess på sin sida och tsn brukar vara bland det första veta av vad som skett där oxå