Rox: Blev tvungen att rota fram dagens Dagblad efter ditt inlägg och jag blev alldeles paff ! I fredagens dagblad intervjuade dom Nubben och i dagens Thomas Johansson (klubbdirektör) men nån jävla "synkning" måste dom väl ha...
"Vi jagar inga spelare just nu. Tanken är att vi skall inleda säsongen med den här truppen som vi har nu, men sedan vet man ju inte vad som kan hända under säsongen" // Thomas Johansson.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I fredagens dagblad intervjuade dom Nubben och i dagens Thomas Johansson (klubbdirektör) men nån jävla "synkning" måste dom väl ha...
"Vi jagar inga spelare just nu. Tanken är att vi skall inleda säsongen med den här truppen som vi har nu, men sedan vet man ju inte vad som kan hända under säsongen" // Thomas Johansson.