1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 566716

Sv: Mästarcupen i Norrtälje
DJ Hell: Välkommen tillbaka, har du gett upp fotbollen? det ser lite tungt speciellt på bortaplan, man får väl se det ljusa att Gefle verkar klara sig
ett eller flera norrlag behövs fär att hålla intresset vid liv. Det blir kul nu och se att hur det går för TIK, visst känns det lite avslaget nu när proffsen stack men det är bara säga lycka till till dessa. Zäta hoppar nog på nåt tåg snart för inte kan han ha råd att inte tacka nej till fler miljoner, Pesionatet
på Alnö är nog ett minne blott det blir nog någe nytt, tänk jag känner hans båda grannar..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer