1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 567900

Sv: Nordgren till Carolina
Helg Ernest: förstår inte riktigt vad du menar. Tala i klarspråk pojk!

Om Nordgren går tycker jag det finns all anledning till oro. Så är det väldigt viktigt att vi får in 2-3 klasspelare så fort som möjligt. Annars kommer det ju ändå bara värvas mitt under säsongen och då kan det vara "för sent".

Dessutom kommer Timrå ha minst 5 miljoner att spendera på nyförvärv om man räknar ca 3 miljoner in rent för Hagos och Nordgen i övergångssummor + minst 2-3 mille i uteblivna lönekostnader för Nordgren och Hedström. Det bör väl räcka till ett par bra forwards. Finnar? Tjecker? Allt bra är välkommet!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer