Dream Team: Problemet är ju att vi tappar en etablerad målskytt och en ikon för vårt Timrå. Även om Nubben drar ut och värvar spelare kan vi aldrig vara säker på exakt vad vi får. Man kan ju alltid hoppas att Nubben hittar någon/några ersättare som klarar av att axla den offensiva roll som både Jonte och Gunno har haft. Stommen i Timrå IK förfaller, våra hjältar som tog Timrå från botten till toppen försvinner och det känns olustigt.
Men man kan inte annat än lyckönska Nordgren. Hoppas att han tar en plats i laget. Förbannade NHL.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men man kan inte annat än lyckönska Nordgren. Hoppas att han tar en plats i laget. Förbannade NHL.