Det här känns ärligt talat förjävligt. Det enda vi kan hoppas på nu är att övriga elitserielag rensas på bra spelare de också, nog för att Nubben har lyckats förut.. men att han skulle lyckas dra in fullgoda ersättare till de här herrarna, det är nog tyvärr omöjligt. Med Nordgren och Hedström borta börjar det kännas väldigt tungt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
FAAAAAAAN!!!!!!
Ärligt talat. Jag hatar NHL.