Mmm...jag skulle vilja påstå att det finns lite kvalserievarning just förtillfället över Timrå. Nu kommer det förstås komma 1-2 nyförvärv, frågan är vilka som kommer. Är det inte två RIKTIGT etablerade spelare så blir jag lite rädd...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mmm...jag skulle vilja påstå att det finns lite kvalserievarning just förtillfället över Timrå. Nu kommer det förstås komma 1-2 nyförvärv, frågan är vilka som kommer. Är det inte två RIKTIGT etablerade spelare så blir jag lite rädd...