Tamminen II: Men herrejesus! Man bör väl alltid se allt i svart... Det förefaller vara stora luckor i försvaret... Oksa är darrig och inget skapar vi framåt... Siffrorna talar sitt klara språk!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men herrejesus!
Man bör väl alltid se allt i svart...
Det förefaller vara stora luckor i försvaret... Oksa är darrig och inget skapar vi framåt...
Siffrorna talar sitt klara språk!!!!
0 - 1