Ann: Oroväckande att vi har så svårt att göra mål, är som du förtjust i manderville och hans spelstil men jag undrar om det var rätt ändå att ta honom tillbaka denna säsong, nu snackas det ju om Krykov oxå, kul med dessa profiler men det är inga poängmaskiner direkt. Nä upp till bevis nubben, nu måste vi hitta ett par killar som gör lite poäng oxå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Oroväckande att vi har så svårt att göra mål, är som du förtjust i manderville och hans spelstil men jag undrar om det var rätt ändå att ta honom tillbaka denna säsong, nu snackas det ju om Krykov oxå, kul med dessa profiler men det är inga poängmaskiner direkt.
Nä upp till bevis nubben, nu måste vi hitta ett par killar som gör lite poäng oxå.