Skarin: Å andra sidan var det samma konkurrens och lika svårt för Peter Öberg och Magnus Gästrin som för Wennerberg - båda är kvar. Visserligen vet jag inte om de stod under kontrakt över denna säsong eller inte men hur som helst.
Icing-Ove: Gillar du varken "Foppa-jäkeln" eller "bröderna bus" kan du skicka dem till Timrå nästa gång de hör av sig. Lill-Kenta kanske kan bättre än pappa Kent?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Icing-Ove: Gillar du varken "Foppa-jäkeln" eller "bröderna bus" kan du skicka dem till Timrå nästa gång de hör av sig. Lill-Kenta kanske kan bättre än pappa Kent?