Johan J: Ja det går ju inte att göra sig av med alla spelare. När det gäller Gästrin har han gått och blivit en skaplig spelare till slut. Klarar av det defensiva spelet bra.
Nä, jag tror att Wennerberg kommer göra bra ifrån sig i Timrå. Kommer bli intressant att följa honom om inte annat. Vill se honom tuff och småful, byte efter byte med en rejäl och aggressiv skridskoåkning. Käka puck!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, jag tror att Wennerberg kommer göra bra ifrån sig i Timrå. Kommer bli intressant att följa honom om inte annat. Vill se honom tuff och småful, byte efter byte med en rejäl och aggressiv skridskoåkning. Käka puck!